Frakt og retur
FRAKT:
Vi tilbyr gratis frakt for alle ordrer over 1000 kr med pakke levert til hentested.
Hos Korn jobber vi for å kunne tilby rask levering.
Du kan velge mellom:
Hent i butikk - Gratis! Du mottar en E- post med en hentemelding/leveringsbekreftelse når varene er ferdig pakket og klar til å hentes i vår fysiske butikk i Trelastveien 12 H, 1415 Oppegård.
Standard frakt 89 kr.
Pakke levert hjem 149 kr
Vi bruker Posten/Bring.
Vi lagerfører varene du finner på nettsiden vår bortsett fra enkelte møbler som sendes direkte fra leverandøren. Leveringstiden er derfor litt lengre på disse varene. Info om dette er i produktbeskrivelsen. Vi tar forbehold om feil i lagerstatus. I slike tilfeller vil vi kontakte deg.
Retur:
Vi har 30 dagers returrett, noe som betyr at du har 30 dager på deg til å be om retur. For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt og/eller med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.
For å starte en retur kan du kontakte oss på hei@k-orn.no. Hvis returen din godtas, sender vi deg en returfraktetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert. Du kan alltid kontakte oss for eventuelle returspørsmål på hei@k-orn.no.
Skader og problemer: Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.
Unntak / ikke-returbare varer: Visse typer varer kan ikke returneres, som undertøy, smokker etc, spesialtilpassede produkter (som spesialbestillinger eller personlige varer) og varer til personlig pleie (som skjønnhetsprodukter). Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer om din spesifikke vare.
Vi kan dessverre ikke akseptere retur på salgsvarer eller gavekort.
Utvekslinger: Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har, og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen.
Refusjoner: Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du bli automatisk refundert på den opprinnelige betalingsmåten med fratrekk for frakt. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og posterer refusjonen.